We zijn opgelicht-Mega Vlooienmarkt Den Haag

Beste mensen,

Volgens de plan op April 23  moet ik naar Texel te gaan ,maar helaas vanwege bepaalde reden de markt ging niet door.Snel moet ik een andere markt vinden.Twee optie heb ik snel gevonden Amsterdam of Den Haag.Organisatie van de Amsterdamse markt was niet te bereiken,dan geen andere optie blijft over.

Voor de zekerheid vraag ik als mag ik met mijn handgemaakte sieraden op de markt te staan,omdat sommige mensen zeggen dit is NIEUWE PRODUCT een mag niet verkocht worden op de vlooien markt.Als je oplettend rondkijkt op de vlooienmarkten bijna overal verkopen echt nieuwe producten.

Dinsdag ochtend om 9:12 krijg ik vraag om fotos sturen over mijn kraam .Om 12 :00 uur steeds geen aantwoord.Ik belde de organisatie , krijg ik verdere vragen te beantwoorden een moet ik wachten om een bepaalde TOESTEMMING!!! Woensdag krijg ik reactie om mag ik komen,maar alleen buiten kan ik kraam reserveren.Online kraam reservering bevat geen kraam nummer.maar op de locatie krijg ik de verdere instructies.

 

 


Zondag ochtend (23.04.23) was ik deelnemer op de Mega Vloienmarkt.Op tijd ben ik aangekomen in Den Haag-het was CHAOS!Geen parkeerplek ,idereen parkeert waar was het mogelijk.Geen parkeerplek voor de standhouders een voor de bezoekers. Ik zie twee mensen met gele jas van de organisatie.Bij de eerste mogelijkheid rijk ik op de oprit om te vragen waar moet ik melden.Ik krijg zo agressive reactie,,hier kan je niet parkeren,moet je meteen weg,,ik will vragen waar moet ik melden.Twee minuten zinloze gesprek krijg ik een aantwoord om verder te gaan een bij de hoofd ingang te melden.Ik volg gewoon de auto rij een langs de weg was nog 2 vrije plek.Ik parkeer mijn auto snell.

Inderdaad moet ik bij de buitenkramen melden.Dan loop ik terug om deze twee ,,aardige,, persoon te vragen.Meneer waar kan ik mijn kraam nummer krijgen,vraag ik-dat moet je zelf uitzoeken! Dit was de antwoord.

-Dankjewel de hulp!

In de grote hal heb ik een persoon gevonden wie helpt mij,dit kost bijna 25minute.Grappig is dat ,hier de buitenkramen zijn zonder nummering,zelf kan ik een  vrije kraam uitkiezen.

Snel heb ik mijn kraam ingericht een wordt langzaam echt druk op de markt.Ik vind de markt sfeer gezellig ,soms hoor je klein gesprekjes wat niet voor jou bedoeld.Verkoop begint echt goed te lopen tot 14:49 uur.Mijn kraam buurman komt boos terug,mijn auto is wegeslepen,de hele rij is weg! Ik had twee klanten bij mijn kraam,maar ik loopt naar de straat,inderdaad hele autorij(ongeveer 15) langs de weg was wegeslepen,mijn auto ook.Wat moet ik doen?Waar is mijn auto??!! Kraam buurman wijz naar een persoon in gele jas.Daar was drie persoon met de zelfde uniform.

-Ik vraag waar is mijn auto?

Welke auto.?

-VW Golf grijs,

-Met grote glimlach,deze heb ik zelf wegeslepen!-zeg die persoon wie was in de ochten helemaal niet hulpzaam.

Tot 17:00 op ......    deze andress kun jij  ophalen  

-Het is 18km van de markt!

Ik was geschrokken dat hij geniet de situatie.

Begint langzaam te regenen.Ik zelf heb ik een taxi besteld.Snell moet ik inpakken.

Ik loop buite de markt waar zie ik mijn ,,gele jas ochtend held,, met grote glimlach regelt de taxi voor de standhouders! Hij was beetje teleurgesteld omdat ik heb al zelf taxi besteld. Ik wacht in de rechen.Begint heel hard regenen.Ik was helemaal doorweekt,eindelijk de taxi is aangekomen.

Dankzij Taxi Dienst Den Haag ben ik heel snell  op de aangegeven adres angekomen.Taxi schauffer was heel vrindelijk een hulpzaam.

 

Ondanks de rare situatie  personeel was heel hulpzaam bij de Takel bedrijf.

Ik stond achter mijn markt buurman ,dan word ik bij een andere balie geroepen.Ik leg de situatie uit   een krijg ik heel schrokkend aantwoord.

Niet de Politie of Gemeente Den Haag besloot de autos wegeslepen ,maar iemand heeft de takel bedrijv gefraagd!!! Niemand snapt wat is er aan de hand.

Iedereen zegt dat we moet meteen bezwaar maken bij de gemeente.

Ik betaald de boete 306eur!

Hoe kan deze markt organisatie zo onrechtvaardig zijn! Nu kan ik heel erg waarderen de markten waar ik staa,omdat daar alles zo goed geregeld!

Ik heb geprobeerd maandag via telefoon klacht  te indienen maar de organisatie  niet bereikbaar.

Een ding zeker ,dit was mijn eerste een laatste keer met Don Events!

 

Gr. Gergely

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.